a muri de moarte buna

n-o sa te intreb ce ai mancat, daca ti-e cald sau frig.

o sa intreb, in schimb, ce ai visat, din ce tesatura a gandului si-a invelit noaptea goliciunea, pe care o dezmierd calatorindu-mi palma pe sira spinarii tale.

cand imi va fi pielea vesmant de veac si oasele subtiri, ca aerul greu respirat, vor zice ca am murit de moarte buna, fara sa stie de cate ori mi-a incetat inima,calauzita de umbrirea gurii tale, de cate ori am inviat sub trupul tau de tunet, si suflul a zburat spre marginea norilor, in furtuni necunoscute muritorilor.

vor zice ca am murit de moarte buna, fara sa stie cate vieti am trait, adunandu-mi sortii in maini, jucandu-i cu semetia fiintelor inaripate, ca mi-au crescut noi inimi de la cat de tare au batut primele, cand am iubit si am urat si am cutezat.

in tot parcursul unei zile, al unei vieti, al unei nopti, nu ma intereseaza ce ai mancat.

dar neaparat, spune-mi ce-ai visat.

Dazzle Razzle me

