franturi de rasarit

Image

zece sunete imi gadila urechea dreapta. casca se hraneste prin firul lung si negru, cantecul se strecoara in venele mele, inima bate mai tare, picioarele freamata, si se impiedica in concretul parchetului.

zece lumi s-au stins intre pleoapele mele, alte noua s-au trezit, cu a zecea clipind printre franturi de soare si trilurile pasarilor de la ceasurile 5 ale unei dimineti pierdute ce-si cauta zeii rastigniti in carurile de foc ale constelatiilor apuse.

pamantul isi asterne umbrele pentru soarele ce-si invarte palaria, praful sclipeste in falia de lumina rasfranta pe mana mea, plamanii aspira cu nesat lumina, praful si frunzele verzi.

timpul se sparge in scantei multicolore, se tese de unul singur in hamacul suspendat intre planete si nove si leagana un gand bizar inspre fereastra deschisa ce-si revarsa noaptea pe asfaltul umed si tacut, si isi umfla panzele cu o noua zi croita din pulpana mantiei luceafarului,ascuns in scoica rapita de pe o plaja indepartata.

zece sunete zumzaie in urechea mea stanga, se preling spre degete si se agata in perdeaua zilei ce nu stie ca s-a sfarsit, ce a uitat ca a inceput, franta pe pervazul verii

Dazzle Razzle me

