flori, fete si baieti

Image

la 16 ani invatasem o chestie de la o prietena – daca rasucesti mucul tigarii fumate            (nu-mi amintesc daca x ori varsta sau x ori tigara fumata), pe filtru avea sa apara o litera, litera numelui baiatului care te iubeste. eu nu fumam, drept urmare ma limitam la a comenta spumos posibilitatile alaturi de prietena mea.

alternativa la filtrele tigarii erau scamele, atele ce se rataceau pe haine si care habar n-aveau cata importanta cantareau.daca le rasuceai pe deget ajungeai iarasi la o litera a alfabetului. bonus, puteai afla si culoarea parului – ata alba – blond, ata neagra – brunet. tragic, totusi, cand pe el il chema Paul si tu nu treceai mai departe de C sau F. poate doar daca ti se desira haina.

tin minte cu cata usurinta  se infiripau si spulberau pasiunile; cum C si prietena mea si-au facut ochi dulci vreo 2 saptamani, incantarea ei cand povestea –  cum vorbea el, cum ii stateau castile dupa gat, cum tinea ghiozdanul. pana in ziua fatidica in care C a venit imbracat cu o „camasa cu picatele si basca! ”. cred ca saracul nu stie nici azi ce l-a izbit si ca dulapul lui a produs catastrofa glaciara.

cand a inceput sa-mi placa sa beau cafea, o doamna in varsta imi ghicea in zatul negru norocul si dragostea.ma entuziasmam la fel de adolescentin. trecusem de etapa in care stabileam intalnirile in functie de compatibilitatile zodiacale, erau prea multe calcule care dadeau cu retrograd in viata reala si mie, ei bine, mie intodeauna mi-a placut magia.

asa ca urmatorul pas a fost tarotul.imi zicea tot ce voiam sa stiu, era cu semne bune, chiar profetea o schimbare majora. si m-am lasat dusa asa o vreme visand, ignorand bunul simt al instinctului care ma tragea de maneca destul de insistent.

am fumat o tigara. si mi-am amintit de pasiunile copilaresti impartasite cu prietena mea. am rasucit mucul de cateva ori si parca am observat o litera. apoi am observat ce urat miroseau degetele.

oare cum de nu ne dadusem seama de asta atunci.

ce prostie!

Dazzle Razzle me

