ursii polari de la extremitatile degetelor mici

 

Si da, calota glaciara se topeste. Afara temperaturile se schimba in alt anotimp, cu aceeasi incapatanare a oamenilor care se plang de ele de la an la an, la stiri, in presa, in birouri, inainte de culcare.Si da, astazi n-am salvat lumea, nici ursii de langa extremitatile in topire. Am admirat soarele, mi-am baut cafeaua, mi-am facut treaba,mi-am facut stretchingul. N-am reusit sa-mi fac temele de la cursul ala online si n-am dat share situatiilor care necesita atentie (si implicare, mai mult decat doar in mediul online).In tot timpul asta calota glaciara s-a mai topit.Si totusi, parca a fost o zi buna..

Dazzle Razzle me

