nu da

Nu, imi pare rau, azi nu avem program cu publicul. Toate vocalele au fost rezervate, toate borcanele cu flecustete bune de inganat intr-o zi plictisitoare, puse deoparte si garantiile cu promisiuni scrise sunt in sertar.

Semantica transparenta a vietii se amesteca in sangele pompat de inima pana la refuz, in fumul ce se duce inspre tavan dinspre gura ce s-a plictisit de vorbe.

Acum sunt zumzetul tacerii, cu maini linistite si urechi ascultatoare.

Sunt goala de cuvinte. S-au scurs de-a lungul sirei spinarii incet pana la extenuare. Am calcat pe ele azi, crezand ca sunt sireturi. Fulgerele furtunii le-au amutit pe cele care mai jonglau intre urechea dreapta si cea stanga, pana ce, timorate, s-au miscorat pana la nefiinta.

Zgomotul confuz al strazii spiraleaza printre versuri de ploaie si imi aduce aminte ca mai e ceva dincolo de fereastra asta. Numai sa vreau si ma pot avanta in afara mea. Libertatea alegerii curbeaza coltul buzelor. Un simplu da sau nu al mintii si lumea e a mea. „ I close my eyes..and all is born again”

Dazzle Razzle me

